به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکومادرید در واکنش به جنجال ایجادشده پس از اظهارات خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی این تیم، موضع رسمی خود را اعلام کرد. آلوارز پس از بازی آرژانتین گفته بود که برای تحقق رویای خود خواهان انتقال به تیمی دیگر است و این مصاحبه حاشیههای زیادی به دنبال داشت.
در همین راستا، میگل آنخل خیل مارین، مدیرعامل اتلتیکومادرید، در گفتوگو با خبرگزاری «افه» درباره موضع باشگاه و وضعیت فعلی این پرونده توضیح داد.
خیل مارین تأیید کرد که اتلتیکومادرید قصد دارد از بارسلونا به فیفا شکایت کند؛ زیرا معتقد است باشگاه کاتالانی با خولین آلوارز، در حالی که او همچنان تحت قرارداد اتلتیکو قرار دارد، وارد مذاکره شده است.

مدیرعامل اتلتیکو گفت:«مسئولیت ما دفاع از منافع باشگاه اتلتیکومادرید است و به همین دلیل از بارسلونا به فیفا شکایت خواهیم کرد، زیرا آنها با بازیکنی که با ما قرارداد دارد، وارد مذاکره شدهاند.»
اتلتیکو معتقد است قرارداد آلوارز همچنان معتبر است و هرگونه تماس یا مذاکره از سوی باشگاههای دیگر بدون هماهنگی با این باشگاه، نقض قوانین نقلوانتقالات فیفا محسوب میشود.
این اظهارات در حالی مطرح شده که پرونده انتقال احتمالی خولین آلوارز به بارسلونا در روزهای اخیر به یکی از داغترین سوژههای فوتبال اسپانیا تبدیل شده و تنش میان دو باشگاه را افزایش داده است.