به گزارش "ورزش سه"، با آغاز تمرینات خیبر خرمآباد برای فصل جدید زیر نظر فراز کمالوند، غیبت علی شجاعی در جمع بازیکنان این تیم مورد توجه قرار گرفته است. شجاعی که فصل گذشته با قراردادی به خیبر پیوسته بود، اکنون کارش در این تیم به پایان رسیده و جدایی او از جمع خرمآبادیها قطعی شده باشد.
این بازیکن 29 ساله در فصل گذشته در پست دفاع و وینگر چپ برای تیم مهدی رحمتی به میدان رفت و در طول مسابقات توانست دو گل به ثمر برساند و دو پاس گل نیز ثبت کرد. او در مقاطع مختلف فصل به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم در ترکیب سبزپوشان به میدان رفت و بعد از مهرداد قنبری و احسان حسینی سومین چهره تاثیرگذار این تیم بود.
شجاعی پیش از حضور در خیبر سابقه بازی در تیمهایی چون پرسپولیس، نساجی مازندران و فولاد خوزستان را در کارنامه داشت و بخش مهمی از دوران حرفهای خود را در سطح اول فوتبال ایران سپری کرده است. حالا با فسخ قرارداد او و در شرایطی که باشگاهها وارد فاز نقلوانتقالات برای فصل جدید شده، به نظر میرسد همکاری این بازیکن و نماینده خرمآباد پس از تنها یک فصل به پایان رسیده باشد.
این بازیکن در روزهای آینده مقصد جدید خود را انتخاب خواهد کرد و در حال مذاکره با 3-4 تیم لیگ برتری است تا پس از فسخ قراردادش، مسیر جدید فوتبالی را انتخاب کند. باشگاه خیبر هم احتمالا به زودی یک مدافع چپ جدید را به خدمت خواهد کرد تا اولین تغییر در این تیم رقم بخورد.
با توجه به اینکه این بازیکن در قراردادش بند فسخ را گنجانده بود، باشگاه خیبر نیز ادعایی برای فسخ یکطرفه او ندارد و احتمالا این موضوع را پذیرفته و این جدایی بدون پیگیری حقوقی از سوی طرفین به پایان رسیده است.
این بازیکن روز گذشته هم از مهدی رحمتی سرمربی این تیم قدردانی کرد و پیش از این هم رابطه خوبی با سرمربی و مالک باشگاه خیبر داشت.