به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان عصر امروز (سهشنبه) اعلام کرد که با استعفای سید سیروس پورموسوی موافقت شده و این مربی، به کار خود پایان داده است.
پس از این اتفاق، پورموسوی در صفحه شخصی خود با انتشار متنی اعلام کرد که هیچ استعفایی در کار نبوده و به عهد خود با هواداران صنعت نفت پایبند است.
پورموسوی درباره موافقت با استعفایی که منکرِ آن شده، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم صنعت نفت را روز گذشته تمرین دادم و امروز مطابق برنامه استراحت کردیم. فردا تمرین داریم و انشاءالله روز پنجشنبه (برای دیدار با پالایش نفت) عازم بندرعباس میشویم.
وی با بیان اینکه اطلاعی از استعفای خود ندارد، تصریح کرد: امروز استراحت داشتیم و از طریق صفحات مجازی متوجه شدم با استعفای من موافقت شده است! میتوانید از مدیران باشگاه در این باره سؤال کنید. اگر استعفایی ارائه کردهام، آن را منتشر کنند. من حرفهای هستم و فردا در تمرین حاضر میشوم؛ مگر اینکه باشگاه نامه عدم همکاری به من بدهد.
سرمربی صنعت نفت آبادان خبر استعفای خودش را نامعقول خواند و گفت: آیا عاقلانه است در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ دسته اول که تیم نفت شانس صعود مستقیم به لیگ برتر و شانس صعود از طریق پلیآف را دارد، استعفا کنم؟ من تیم صنعت نفت را در رتبه شانزدهم تحویل گرفتم و اگر در رده پنجم هم تحویل بدهم، آپشن پاداش در قراردادم دارم. با این شرایط چگونه استعفا کردهام؟
پورموسوی که چند هفته پیش در نشست خبری از سرمربیگری صنعت نفت کنارهگیری کرده بود، در مورد ارتباط این استعفا با خبری که باشگاه امروز اعلام کرد، اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه پس از آن نشست خبری، تشکیل جلسه داد و با استعفای من موافقت نکرد. به من گفتند برای فصل آینده هم ادامه بدهید. استعفا باید بهصورت کتبی ارائه شود و نمیتوان به استعفا در نشست خبری استناد کرد.
صنعت نفت آبادان با کسب 50 امتیاز، در رتبه سوم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد. دو تیم نخست لیگ یک بهصورت مستقیم راهی لیگ برتر میشوند و تیم سوم جدول پایانی مسابقات، 31 تیر در بازی پلیآف صعود به لیگ برتر مقابل قعرنشین این رقابتها یعنی مس رفسنجان صفآرایی میکند.
انتهای پیام/