تیم ملی شمشیربازی اپه ایران در رقایت های قهرمانی آسیا با دو پیروزی به رتبه پانزدهم رسید.
خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، آخرین روز از رقابتهای شمشیربازی آسیا در دهلی هند با برگزاری رقابتهای تیمی اپه همراه بود.
تیم کشورمان در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. اپهایستهای کشورمان در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.
تیم کشورمان در جدول بازندهها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد تا در نهایت پانزدهم شود.
بدین ترتیب پرونده شمشیربازی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیای هند بسته شد.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.