اوسمار فعلاً نمی‌رود؛ سهمیه آسیا هم در تورنمنت تعیین می‌شود

خبرورزشی سه شنبه 02 تیر 1405 - 13:13
برخلاف شایعات مطرح شده درباره جدایی فوری اوسمار ویه‌را، او تا پایان بازی‌های پیش‌رو در کنار پرسپولیس خواهد بود و سپس از این باشگاه جدا می‌شود.

سازمان لیگ فوتبال پس از هفته‌ها بحث و بررسی، در نهایت تصمیم گرفت تکلیف سومین سهمیه فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی از طریق برگزاری یک تورنمنت سه‌جانبه مشخص شود تا پرونده این موضوع جنجالی بسته شود.

در سوی دیگر، پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویه‌را باعث شکل‌گیری شایعاتی درباره جدایی فوری این مربی برزیلی از جمع سرخپوشان شد. با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد اوسمار همچنان در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و هدایت این تیم را در مسابقات پیش‌رو بر عهده خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، سرمربی برزیلی پرسپولیس پس از پایان این دیدارها تهران را ترک می‌کند و به این ترتیب دوران حضور او روی نیمکت سرخپوشان نیز به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: شرط محرمانه و مهم دراگان اسکوچیچ برای سرمربیگری در پرسپولیس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.