رقابت بانوان شمشیرباز به یاد شهدای مدرسه میناب

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:33
بانوان شمشیرباز کشورمان به یاد شهدای مدرسه میناب در استان یزد به مصاف هم رفتند.
رقابت بانوان شمشیرباز به یاد شهدای مدرسه میناب
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شمشیربازی بانوان یادواره شهدای مدرسه میناب با حضور ۱۸۴ ورزشکار از ۱۹ استان کشور در سالن شهید صدوقی یزد در حال برگزاری است. این رقابت‌ها در سه اسلحه اپه، سابر و فلوره پیگیری می‌شود.
 
تاکنون رقابت‌های اسلحه‌های سابر و فلوره به پایان رسیده است که نتایج آن به شرح زیر است:
اسلحه سابر:
 اول: نجمه سازنجیان (یزد)
 دوم: شیدا عالمی (یزد)
 سوم: آیسان گنجی (تهران)
 سوم مشترک: پریناز قریشوندی
 
اسلحه فلوره:
 اول: زهرا کارگر (یزد)
 دوم: آترینا آریامنش (تهران)
 سوم: ملینا بابایی (اصفهان)
 سوم مشترک: آ. ل.‌ی مرادی (آذربایجان غربی)
 
رقابت‌های اسلحه اپه امروز برگزار می شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.