نماینده دموکرات: جنگ با ایران غیرقانونی است

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:07
نماینده دموکرات کنگره آمریکا گفت: ترامپ تصور می‌کند فراتر از قانون است و به هیچ‌کس پاسخگو نیست اما اشتباه می‌کند

جان لارسن، نماینده دموکرات کنگره آمریکا گفت: جنگ با ایران بدون مجوز کنگره آغاز شده و رئیس‌جمهور خود را فراتر از قانون می‌داند. ۶۰ روز از آغاز جنگ غیرقانونی ترامپ با ایران گذشته و در این مدت ۱۳ نظامی آمریکایی کشته شده‌اند و قیمت بنزین به‌شدت افزایش یافته است.

او افزود: ترامپ اعلام کرده هرگز برای دریافت مجوز جنگ به کنگره مراجعه نخواهد کرد. او تصور می‌کند فراتر از قانون است و به هیچ‌کس پاسخگو نیست اما اشتباه می‌کند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.