واکنش بقائی به گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره جنگ علیه ایران

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
رئیس بخش دیپلماسی عمومی وزارت خارجه گفت: حمله نظامی آمریکا علیه ایران، یک اقدام تجاوزکارانه علیه ملت ایران بود نه دفاع از خود.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به گزارش وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه جنگ با ایران را دفاع از خود عنوان کرده بود، در شبکه ایکس نوشت: 

حمله نظامی آمریکا علیه ایران، یک اقدام تجاوزکارانه علیه ملت ایران بود نه دفاع از خود

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر ورود به جنگ با ایران در راستای «دفاع از خود»، در پیامی در شبکه ایکس نوشت؛

«دفاع از خود» در برابر چه چیزی؟! آیا «حمله مسلحانه‌ای» از سوی ایران صورت گرفته بود که «دفاع از خود» را توجیه کند؟ قطعاً نه! بنابراین حمله نظامی آمریکا علیه ایران، «دفاع از خود» نبود - بلکه یک اقدام تجاوزکارانه علیه ملت ایران بود.

واکنش بقائی به گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره جنگ علیه ایران

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.