هاآرتص: حزب الله نقطه ضعف ارتش اسرائیل را پیدا کرده است

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:43
رسانه های رژیم صهیونیستی از باتلاقی پرده برداشتند که نظامیان این رژیم در جنوب لبنان به آن گرفتار شده اند.

به گزارش مشرق، به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی از باتلاقی پرده برداشتند که نظامیان این رژیم در جنوب لبنان به آن گرفتار شده اند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص نوشت: دشوارترین و خونین ترین میدان درگیری در حال حاضر لبنان است. حزب الله نقطه ضعف ارتش اسرائیل را پیدا کرده است.

هاآرتص اعلام کرد: سئوالاتی درباره اقدام در لبنان مطرح می شود. هیچ نشانه ای از عقب نشینی حزب الله مشاهده نمی شود.

این رسانه صهیونیستی گزارش داد: به نظر می رسد که بخش اعظم فعالیت های ارتش اسرائیل در جنوب لبنان کپی پیست تحرکات در غزه در سال ۲۰۲۵ است که بر تخریب هدفمند منازل استوار است.

هاآرتص نوشت: افزایش شمار تلفات ارتش اسرائیل، سئوالاتی را داخل ارتش مطرح می کند که آیا این هدف، خطر بزرگی که نظامیان به سبب پهپادها در معرض آن هستند را توجیه می کند؟

رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم نیز اذعاان کرد: باتلاق لبنان بازگشته است و هم اکنون افسران ارشد اعتراف می کنند که اوضاع در مقایسه با دوره قبل از جنگ به مراتب بدتر است. شکست تاکتیکی در مساله پهپادهای فیبر نوری حزب الله به موازات شکست راهبردی ناشی از کبر در حال وقوع است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.