تلفات نظامیان صهیونیست در حملات پهپادی حزب الله لبنان

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:42
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی این رژیم و زخمی شدن تعدادی دیگر از نظامیان در عملیات پهپادی حزب‌الله در جنوب لبنان خبر دادند.

تلفات نظامیان صهیونیست در حملات پهپادی حزب الله لبنان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب الله لبنان اعلام کرد: در ادامه سلسله عملیات‌های خود در واکنش به نقض آتش‌بس از سوی رژیم تل‌اویو و در دفاع از ملت و سرزمین لبنان، تجمع نظامیان صهیونیست در سایت تازه تأسیس «بلاط» را با تعدادی پهپاد انتحاری هدف قرار داده که این حملات، دقیق و مستقیم بوده است.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن دو تانک مرکاوا در شهر بنت جبیل با استفاده از دو پهپاد تهاجمی و اصابت دقیق به هدف خبر داد.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن تعدادی دیگر در حمله حزب‌الله با پهپاد انفجاری به یک گروه از نظامیان در جنوب لبنان اذعان کرده و گفتند که حال ۲ نفر از زخمی‌ها وخیم است.

بنا بر گزارش رسانه‌های صهیونیستی، «لیم بن حمو» نظامی است که امروز در حمله پهپادی حزب الله کشته شد. این نظامی، در گردان ۱۳ تیپ نیرو‌های تکاور گولانی خدمت می‌کرد.

بر اساس این گزارش، این سومین نظامی صهیونیست است که طی چند روز گذشته بر اثر حمله پهپادی حزب‌الله در جنوب لبنان کشته می‌شود.

امروز همچنین منابع صهیونیستی اذعان کردند که در حمله صبح امروز حزب‌الله با یک پهپاد انفجاری به یک نفربر زرهی در شهرک «شومیرا» در الجلیل غربی، ۱۲ نظامی زخمی شدند.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که در نتیجه انفجار پهپاد حزب‌الله در شومیرا، انفجار‌های ثانویه مهمات در این پایگاه به وقوع پیوست.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که پنجشنبه (10 اردیبهشت) در مجموع 10 عملیات علیه مواضع ارتش اشغالگر اسرائیل در مناطق مختلف انجام داده است.

این میزان بیشترین تعداد عملیات‌ حزب الله در یک روز از زمان آتش‌بس محسوب می‌شود. 

رسانه‌های صهیونیست به نقل از تحلیلگران نوشتند که امروز یک روز سخت دیگر برای نظامیان اسرائیلی در جبهه شمالی بود.

شبکه «خدشوت بزمان» در واکنش به کشته شدن تقریبا روزانه نظامیان صهیونیست در درگیری‌ها با حزب الله لبنان نوشت: سربازان ما، مانند مرغابی در میدان تیر حزب الله هستند. مرگ در راه دولت نتانیاهو خوب است!

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از معاون فرمانده سابق منطقه شمالی گزارش داد که آنچه در جبهه شمالی روی می‌دهد یک جنگ واقعی است که می‌توان آن را جنگ فرسایشی توصیف کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.