محکومیت اتهام‌زنی واهی مقامات بحرین علیه ایران

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 21:27
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام حکومت بحرین در سلب تابعیت شماری از شهروندان بحرینی به بهانه‌های واهی را محکوم کرد.

   محکومیت اتهام‌زنی واهی مقامات بحرین علیه ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام حکومت بحرین در سلب تابعیت شماری از شهروندان بحرینی به بهانه‌های واهی را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تقبیح رویکرد مقامات بحرین در اعمال مجازات‌های ضد بشری علیه مردم اصیل بحرین، از جمله سلب تابعیت از آنها، خاطرنشان کرد: اقدام حکومت بحرین در سلب تابعیت شهروندان بحرینی به بهانه همدلی با جمهوری اسلامی ایران و ابراز تنفر از جنایات آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران، نقض فاحش حقوق بشر و نشانه رویکرد تبعیض‌آمیز حاکمان این کشور در قبال مردم خود است.

بقائی خاطرنشان کرد: حکومت بحرین نمی‌تواند با این فضاسازی‌ها اذهان افکار عمومی این کشور و منطقه را از مسئولیت مستقیم خود در حمایت و همراهی با متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی علیه ملت ایران منحرف کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.