مرغداران فارس به مشارکت در تولید قراردادی دعوت شدند 

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 12:35
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن تأکید بر ضرورت گسترش فرآیند تولید قراردادی در صنعت طیور، مرغداران را به مشارکت فعال در این زمینه دعوت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی فلاحی با اشاره به چالش‌های پیش‌روی صنعت مرغداری، به‌ویژه مسئله تأمین نهاده‌های دامی، اظهار کرد: با توجه به نوسانات بازار و دشواری‌های موجود در تأمین خوراک دام، مدل تولید قراردادی به عنوان راهکاری استراتژیک و پایدار شناخته می‌شود که می‌تواند ثبات بیشتری را برای تولیدکنندگان به ارمغان آورد.

فلاحی افزود: تولید قراردادی نه تنها ریسک‌های بازار را کاهش می‌دهد بلکه دسترسی مرغداران به نهاده‌های مورد نیاز را تسهیل می‌کند.

او اضافه کرد: دولت و سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در تلاش هستند با ایجاد بسترهای مناسب، انگیزه‌های لازم را برای ورود بیشتر مرغداران به نظام تولید قراردادی فراهم کنند،

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: تشویق مرغداران به مبادرت به تولید قراردادی، یک ضرورت اقتصادی برای بقای این صنعت است و ما از تمامی ذینفعان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این طرح، به حل مشکلات زنجیره تأمین و افزایش بهره‌وری کمک کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.