جلسه بررسی وضعیت امنیتی در داخل و خارج از کشور

نامه نیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 07:47
آمادگی نیروهای مسلح برای برخورد پشیمان کننده با هر گونه خطای دشمن اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: نیروهای مسلح به هر تجاوز و شرارتی در بالاترین سطح پاسخ می‌دهند.

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه  کمیسیون با مدیران امنیتی کشور گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی و هوشیاری قرار دارند و برای هر سناریویی آماده‌ هستند و به هر تجاوز و شرارتی در بالاترین سطح پاسخ خواهند داد.

رضایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مدیران امنیتی کشور، گفت: در این جلسه تعدادی از مدیران امنیتی کشور، گزارشی از وضعیت امنیتی در داخل و خارج از کشور و تحولات منطقه‌ ارائه کردند؛  گزارش‌ آنان حاکی از این است که گروه‌های مقاومت در آمادگی بسیار بالایی به سر می‌برند و طی چند وقت اخیر، پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تأمین امنیت کشور و همچنین اقدامات اخیر دستگاه‌های امنیتی در مقابله با عناصر تروریستی و نفوذی تقدیر و تشکر و تجلیل کردند./ایسنا

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.