رژیم اسرائیل:حزب‌الله در ۲ ماه، ۱۰ هزار موشک و پهپاد شلیک کرده

افکار نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 19:23
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اذعان کرد حزب‌الله لبنان توانست در جنگ اخیر و در بازه تقریبا دو ماهه، ۱۰ هزار موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کند.

به نقل از روسیا الیوم، «گدعون ساعر» وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر با این ادعا که حزب‌الله همچنان به نقض توافق آتش‌بس ادامه می‌دهد و پرسنل و تجهیزات خود را در نزدیکی مواضع یونیفل مستقر می‌کند، تصریح کرد: حزب لله طی دو ماه گذشته، حدود ۱۰ هزار موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

ساعر در دیدار با «جینین پلاسخارت» هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان همچنین مدعی شد: بخش بزرگی از این حملات در نزدیکی مواضع نیروهای یونیفل انجام شده است!.

امروز شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد حزب ‌الله در تحولات اخیر به‌ طور گسترده از پهپادهای انفجاری به‌ عنوان سلاح اصلی، به‌ جای موشک‌ها و راکت‌های ضدزره استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، حزب ‌الله به نوعی از پهپادها دست یافته که از طریق فیبر نوری هدایت می‌شوند و در برابر سامانه‌های جنگ الکترونیک ارتش رژیم صهیونیستی مصون هستند.

در این گزارش همچنین آمده است این پهپادها از فاصله‌ای تا ۱۵ کیلومتر قابل کنترل بوده و توان حمل تا ۶ کیلوگرم مواد منفجره را دارند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.