پاداش به ملی‌پوشان کبدی پس از قهرمانی در آسیا

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 18:47
پس از قهرمانی تیم ملی کبدی ساحلی ایران در رقابت‌های آسیایی پاداش ۵۰ میلیون تومانی از سوی فدراسیون به حساب ملی پوشان واریز شد.
پاداش به ملی‌پوشان کبدی پس از قهرمانی در آسیا
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی کبدی ساحلی ایران با ارائه نمایشی مقتدرانه موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های بازی‌های آسیایی را از آن خود کند.
 
ملی‌پوشان کشورمان در دیدار فینال مقابل تیم قدرتمند هند به میدان رفتند و با یک عملکرد منسجم و حساب‌شده با نتیجه ۴۴ بر ۳۱ به پیروزی رسیدند تا مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنند. این برد ارزشمند حاصل هماهنگی تیمی، آمادگی بدنی مطلوب و عملکرد کم‌نقص بازیکنان ایران در طول مسابقات بود.
 
تیم ملی کبدی ساحلی ایران در مسیر رسیدن به فینال نیز عملکردی قابل‌توجه از خود به نمایش گذاشت و با عبور از حریفان خود شایستگی حضور در دیدار پایانی را به‌دست آورد. در نهایت نیز با شکست هند یکی از قدرت‌های این رشته در آسیا، بر سکوی نخست ایستاد.
 
در پی این موفقیت فدراسیون کبدی کشورمان پاداش ۵۰ میلیون تومانی را به هر یک از اعضای تیم ملی کبدی ساحلی اختصاص داد.
 
آذین ساکی سرپرست فدراسیون در گفت‌و‌گویی گفت: به بازیکنان قول داده بودم در صورتی که مدال طلا را کسب کنند قبل از این که مدال به گردنشان آویخته شود پاداش به حساب هایشان واریز خواهد شد که همین اتفاق نیز رقم خورد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.