صعود تیم ملی هندبال ایران به مرحله نیمه نهایی

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 12:32
تیم ملی هندبال ایران با کسب پیروزی در دیدار آخر مرحله گروهی مقابل چین، به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا صعود کرد.

صعود تیم ملی هندبال ایران به مرحله نیمه نهایی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های هندبال ساحلی بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا، تیم ملی ایران امروز (دوشنبه ۷ اردیبهشت) در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف تیم چین، میزبان این رقابت‌ها رفت.

شاگردان مهدی قشقایی که پیش از این مسابقه تمامی دیدار‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، در این بازی نیز با ارائه نمایشی منطقی و برتر نسبت به حریف، موفق شدند با نتیجه ۲-۰ صفر به پیروزی دست پیدا کنند.

ملی‌پوشان ایران در وقت نخست این دیدار با نتیجه ۲۱-۱۴ از سد چین عبور کردند و در وقت دوم نیز با نتیجه ۲۰-۱۰ به برتری رسیدند تا پنجمین برد متوالی خود را در این رقابت‌ها ثبت کنند.

بر این اساس، تیم ملی هندبال ساحلی ایران با کسب ۵ پیروزی مقابل تیم‌های فیلیپین، سریلانکا، هنگ کنگ، بحرین و چین و حداکثر امتیاز، به عنوان صدرنشین گروه A راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

از گروه A ایران به عنوان صدرنشین و بحرین به عنوان تیم دوم و از گروه B تیم قطر به عنوان صدرنشین و تایلند به عنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی شدند. بدین ترتیب فردا ساحلی بازان هندبال ایران باید برای فینالیست شدن مقابل تایلند قرار بگیرند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.