استفاده از خطوط تندروی شهری تا چه زمانی رایگان است؟

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: طرح رایگان بودن خدمات در خطوط اتوبوس‌های تندرو (BRT) تنها تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و از روز شانزدهم، این طرح خاتمه می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: در دوران جنگ استفاده از خدمات اتوبوسرانی برای رفاه حال مردم در بخش اتوبوس های ملکی و تندرو کاملاً رایگان بود.

مهر در خبری نوشت: با توجه به شرایط کنونی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به اطلاع می‌رساند که تا تاریخ ۱۵ ماه جاری، تنها استفاده از خطوط اتوبوس‌های تندرو (BRT) برای مسافران رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است که پس از این تاریخ (از روز شانزدهم اردیبهشت به بعد)، این طرح پایان یافته و خدمات‌رسانی در خطوط BRT نیز به حالت عادی بازمی‌گردد. همچنین، طبق مصوبه شورای شهر تهران، نرخ کرایه‌ها در پایتخت با افزایش ۲۵ درصدی اعمال و دریافت خواهد شد.

از شهروندان تقاضا می‌شود در سفرهای شهری خود به این تغییرات توجه داشته باشند.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.