عراقچی با عاصم منیر دیدار کرد + عکس

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:17
وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین دیدار رسمی خود در اسلام‌آباد، امروز با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان امروز شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه با فیلدمارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در اسلام‌آباد دیدار و رایزنی کرد.

عراقچی شب گذشته به‌منظور دیدار و رایزنی با مقامات ارشد پاکستان وارد اسلام‌آباد شد و مورد استقبال محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان قرار گرفت.

عراقچی با عاصم منیر دیدار کرد + عکس

عراقچی در این سفر در رابطه با تلاش‌های میانجیگرانه و مساعی جمیله آنها برای پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برقراری صلح در منطقه رایزنی خواهد کرد.

قرار است وی نظرات و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پایان جنگ تحمیلی را به طرف پاکستانی (میانجی‌گر) منعکس کند.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر به پاکستان به کشورهای عمان و روسیه نیز سفر خواهد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.