فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «پشتوانه جبهه مقاومت و رزمندگان بدون مرز در جنگ با دشمن آمریکایی صهیونی اتحاد خیابان و انسجام مسئولین است»، تصریح کرد: همه ما «ایرانی» و «انقلابی» هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیوستن به کمپین «ایران ما» در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:
«پشتوانه جبهه مقاومت و رزمندگان بدون مرز در جنگ با دشمن آمریکایی صهیونی اتحاد خیابان و انسجام مسئولین است. همانها که میگویند:
همه ما «ایرانی» و «انقلابی» هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد.
یک خدا، یک رهبر، یک ملت، و یک راه؛ آن هم راه پیروزی ایرانِ عزیزتر از جان.»
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.