اقتصادنیوز: یک روزنامه نگار پاکستانی نوشت: تمدید آتشبس میان لبنان و اسرائیل میتواند بیانگر پیشرفتهایی در جبهه دیپلماسی بین تهران و واشنگتن باشد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، کامران خان، روزنامهنگار پاکستانی، در اظهاراتی به تمدید آتشبس میان اسرائیل و لبنان واکنش نشان داد و آن را نشانهای از تحرکات جدید دیپلماتیک در منطقه دانست.
او با اشاره به اعلام دونالد ترامپ گفت که آتشبس بین اسرائیل و لبنان برای سه هفته دیگر تمدید خواهد شد و این تحول را «بسیار مهم» توصیف کرد.
این روزنامهنگار همچنین تأکید کرد که تمدید آتشبس میان لبنان و اسرائیل میتواند بیانگر پیشرفتهایی در جبهه دیپلماسی بین تهران و واشنگتن باشد، چرا که به گفته او، این آتشبس یکی از خواستههای کلیدی ایران به شمار میرفت.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.