بقایی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات آسیب‌دیده نداریم/ در این خصوص هیچ شیوه‌نامه‌ای وجود ندارد

اقتصادنیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 11:38
اقتصادنیوز: بقایی گفت: ما نه دیداری با مدیرکل آژانس داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هسته‌ای آسیب دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل داریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، اسماعیل بقایی، سخنگوی دستگاه دیپلماسی در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره نشست سوئیس و ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر موافقت ایران با حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اینکه آیا هیأت ایرانی با گروسی دیدار داشت؟ بیان کرد: خیر. ما نه دیداری با مدیرکل آژانس داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هسته‌ای آسیب دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل داریم. در این خصوص هیچ شیوه‌نامه‌ای وجود ندارد.

وی افزود: به عنوان عضو معاهده منع اشاعه روال جاری را ادامه خواهیم داد و این روال خیلی روشن است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.