قالیباف: بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 20:29
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: آتش‌بس کامل وقتی معنا دارد که با گروگان‌گیری اقتصاد دنیا نقض نشود و و جنگ‌افروزی صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها متوقف باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی که در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد به مقوله تمدید آتش‌بس یک طرفه از سوی آمریکا واکنش نشان داده و نوشت: آتش‌بس کامل وقتی معنا دارد که با محاصره دریایی و گروگان‌گیری اقتصاد دنیا نقض نشود و جنگ‌افروزی صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها متوقف باشد. بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست.

وی در ادامه متن خود درباره راهکار رسیدن به تفاهم نوشت: با تجاوز نظامی به اهداف خود نرسیدند،با قلدری هم نخواهند رسید. تنها راه، پذیرش حقوق ملت ایران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.