الشرع پس از عربستان و قطر وارد امارات شد

مشرق نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:22
رئیس دوره انتقالی سوریه پس از پایان سفرش به عربستان و قطر و دیدار با سران دو کشور، وارد ابوظبی شد.

به گزارش مشرق، «احمد الشرع»، رئیس دوره انتقالی سوریه روز چهارشنبه طی سفری رسمی وارد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی شد.

او در ابوظبی مورد استقبال «عبدالله بن زاید آل نهیان»، وزیر خارجه امارات متحده عربی قرار گرفت.

انتظار می‌رود الشرع با «محمد بن زاید آل نهیان»، رئیس امارات متحده عربی دیدار و گفت‌وگو کند.

الشرع پیش از این در دوحه پایتخت قطر با «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر دیدار و درباره تقویت روابط به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و تقویت ارتباط تجاری رایزنی کرد.

او پیشتر در جده نیز با «محمد بن سلمان»، ولیعهد و نخست وزیر عربستان دیدار و درباره تقویت همکاری مشترک به ویژه در زمینه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و پروژه‌های اتصال منطقه‌ای تبادل نظر کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.