باراک: هیچ کدام از اهداف جنگ علیه ایران محقق نشد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:00
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در تحقق اهداف خود در جنگ با ایران اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گزارش داد، حماس در غزه و حزب الله در لبنان همچنان با قدرت در میدان حاضر هستند. نظام حاکم در ایران نیز بعد از حملات مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی سالم مانده است.

وی اضافه کرد، به نظر می رسد هیچ توافقی نمی تواند به مسأله موشک های بالستیک و برنامه هسته ای ایران ورود پیدا کند.

باراک تصریح کرد، طولانی ترین جنگ در تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی در حالی رو به پایان است که نتوانسته هیچ کدام از اهداف اعلام شده را محقق سازد. این شکست راهبردی به دلیل تکبر لفظی توخالی و حضور مقاماتی است که دروغ های آشکار تحویل می دهند. ادعاهای پیروزی تنها هشت ما دوام آورد. منافع سیاسی و شخصی بر منافع رژیم اولویت داده می شود.

وی اضافه کرد، نابودی حزب الله از طریق اشغال کامل لبنان غیر عملی است. عدم پایان دادن به این جنگ، تل آویو را ظرف چند هفته با پیچیدگی‌های شدیدتری روبرو خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.