رئیس شورای اطلاعرسانی دولت با اشاره به دستور رئیسجمهوری برای جبران آسیبهای جنگ و حمایت اقتصادی و اجتماعی از مردم، اظهار کرد: دولت در هر شرایطی - چه جنگ و چه صلح - آرامش و معیشت ایرانیان را اولویت میداند.
به گزارش تابناک، الیاس حضرتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«از نخستین روز آتشبس، رئیسجمهور پزشکیان، با حضور میدانی در وزارتخانهها و نهادهای اجرایی، هم از مجاهدت و ایستادگی خدمتگزاران دولت قدردانی کرده، هم بیواسطه در جریان خسارتها، برنامههای احیا و بازسازی قرار گرفته و برای تداوم خدمترسانی، جبران آسیبها و حمایتهای اقتصادی و اجتماعی از مردم، دستورات لازم را صادر کرده است.
معنای این حضور، روشن است: دولت، برای ایران و در هر شرایطی؛ چه جنگ و چه صلح، آرامش و معیشت هموطنان عزیز را اولویت میداند.»

منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.