فعلا برنامه‌ای برای شرکت در دور بعدی مذاکرات وجود ندارد

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 23:11
یک عضو هیئت مذاکره کننده ایران گفت:فعلا برنامه ای برای شرکت در دور بعدی مذاکرات ایران و آمریکا تصور نمی‌شود.

برنامه ای برای شرکت در دور بعدی مذاکرات ایران و آمریکا وجود ندارد

به گزارش خبرنگار خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما، ، منابع ایرانی، فعلا هرگونه برنامه برای شرکت در دور بعدی مذاکرات ایران و آمریکا را رد می کنند. 
بنابر این گزارش زیاده خواهی آمریکا، مطالبات غیرمعقول و غیرواقع بینانه، تغییر مکرر مواضع، تناقض‌گویی‌های مستمر و ادامه به اصطلاح محاصره دریایی که نقض تفاهم آتش‌بس محسوب می‌شود، به همراه لفاظی‌های تهدیدآمیز، تا کنون مانع پیشرفت مذاکرات شده است و در این شرایط دورنمای روشنی برای مذاکراتی نتیجه‌بخش تصور نمی‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.