ترامپ: نمایندگان ما فردا برای مذاکره به اسلام آباد می روند

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:16
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که نمایندگان واشنگتن فردا برای مذاکره عازم پایتخت اسلام آباد می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، رئیس جمهور آمریکا به موضع گیری درباره مذاکرات میان ایران و آمریکا پرداخت.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد: نمایندگان ما فردا عصر برای مذاکره به اسلام آباد سفر خواهند کرد.

از سوی دیگر کریس رایت وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد که این کشور به دستیابی به راه حلی بزرگ با ایران نزدیک می‌شود.

گفتنی است دور اول مذاکرات ایران و آمریکا در ۱۱ آوریل با میانجیگری پاکستان برگزار شد.

با وجود تلاش‌های دیپلماتیک، همچنان زمان و مکان برگزاری دور دوم مذاکرات تهران و واشنگتن تعیین نشده است.

ساعاتی قبل تلویزیون جئو پاکستان به نقل از منابع ارشد دولتی گزارش داد که هنوز تاریخی برای دور بعدی مذاکرات ایران و آمریکا تعیین نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.