سردار موسوی: دشمن برخلاف ایران در زمان آتش‌بس نتوانسته مهمات خود را بازسازی کند

مشرق نیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:08
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دوره توقف آتش، سرعت ما در به‌روزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است؛ اما دشمن در ایجاد این شرایط برای خود، ناتوان است.

به گزارش مشرق، سردار «سید مجید موسوی» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار فیلم اورهال و بازسازی ذخایر موشکی و پهپادی نوشت: در دوره توقف آتش، سرعت ما در به‌روزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است. خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آن سوی دنیا قطره‌چکانی بیاورند.

سردار موسوی اضافه کرد: این مرحله جنگ را هم باختند! هم تنگه را باختند؛ هم لبنان و منطقه را.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.