ادعای رژیم صهیونیستی درباره «خط زرد» در جنوب لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 17:45
رژیم صهیونیستی مدعی شد که منطقه‌ای را با عنوان «خط زرد» در جنوب لبنان در نظر گرفته که خارج از توافق آتش‌بس است و هر طرفی را که به آن نزدیک شود، هدف قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی مدعی شد که محدوده‌ای را در جنوب لبنان با عنوان «خط زرد» و منطقه حائل در نظر گرفته است و بدون در نظر گرفتن آتش‌بس‌ با هر گونه نزدیک شدن به این منطقه مقابله خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی شد: ادامه عملیات در جنوب لبنان نشان می‌دهد که سازوکار عملیاتی نزدیک خط زرد دقیقاً مشابه نوار غزه است. هر فرد مسلحی که به نیروهای ما در جنوب لبنان نزدیک شود یا از خط زرد عبور کند، هدف قرار خواهد گرفت.

این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش افزود: ارتش اسرائیل مجاز است به تخریب ساختمان‌ها و زیرساخت‌هایی که به عنوان تهدید در داخل خط زرد طبقه‌بندی شده‌اند، ادامه دهد ولی حملات در بیروت، دره بقاع و جنوب لبنان خارج از خط زرد طبق توافق آتش‌بس مجاز نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.