اعلام نارضایتی پاکستان از فعالیت های اسرائیل؛ اقدامات آنها در لبنان علیه تلاش‌های ما برای صلح است

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:31
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با تاکید بر ادامه تلاش‌های رهبری سیاسی و نظامی این کشور برای پیشبرد دیپلماسی و به‌کارگیری راهکار پایدار جهت توقف جنگ در منطقه، گفت: اقدامات اسرائیل در لبنان گامی منفی علیه اقدامات ما برای اطمینان از برقراری صلح است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «طاهر اندرابی» امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد گفت که تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی پاکستان برای تقویت تعاملات صلح جویانه به ویژه متقاعد کردن جمهوری اسلامی ایران و آمریکا برای ادامه مذاکرات ادامه دارد.

بنابر روایت ایرنا، وی تجاوزات رژیم اسرائیل علیه لبنان و تداوم نقض آتش‌بس را محکوم کرد و افزود: این اقدامات علیه تلاش‌های ما در منطقه و در سطح بین‌المللی برای صلح است.

اندرابی با اشاره به سفر فیلد مارشال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان به تهران و همزمان سفرهای منطقه‌ای شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، گفت که این ابتکارات عزم ما را برای تشویق طرف‌ها به تعامل، همکاری و مشارکت در صلح و ثبات نشان می دهد.

۲۱۹/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.