دانش‌آموزان کاشانی یک زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 11:03
کاشان – دانش‌آموزان دبستان دخترانه امام جواد (ع) کاشان در اقدامی خیرخواهانه، با اهدای پس‌اندازهای خود زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد و بازگشت وی به کانون خانواده را فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حرکتی که نشان‌دهنده عمق مسئولیت‌پذیری اجتماعی و روحیه نوع‌دوستی در نسل جدید است، دانش‌آموزان دبستان دخترانه امام جواد (ع) کاشان با مشارکت والدین خود، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای آزادی یک زندانی محکوم مالی غیرعمد جمع‌آوری کردند.

این اقدام خداپسندانه که با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری صورت گرفت، منجر به آزادسازی پدری شد که به دلیل محکومیت مالی در بند بود و اکنون با همت این دانش‌آموزان به آغوش خانواده خود بازگشته است.

شایان ذکر است، این نخستین باری نیست که دانش‌آموزان شهرستان کاشان در عرصه‌های خیرخواهانه خوش می‌درخشند؛ پیش از این نیز مشارکت در طرح‌های آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، بخشی از فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی دانش‌آموزان این منطقه بوده که با هم‌افزایی خانواده‌ها و مدارس، به الگویی موفق در تربیت اجتماعی تبدیل شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.