خشم مقام اماراتی از کشورهای عربی حامی ایران در جنگ

افکار نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 11:03
یک مقام اماراتی خواستار بازخواست کشورهایی شد که در جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران بی‌طرف ماندند.

جمال سند السویدی، کارشناس و نویسنده استراتژیک اماراتی، خواستار مجازات یک کشور عربی‌ که نام آن را ذکر نکرد، به دلیل موضع بی‌طرفانه‌اش در قبال جنگ علیه ایران شد.

بر اساس گزارش وبگاه عربی ۲۱، السویدی در دو پست در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)  نوشت: «کشورهای عربی که در کنار ایران ایستادند یا بی‌طرف ماندند، باید بهای آن را بپردازند.»

وی در اظهاراتی بدون در نظر گرفتن حق ایران در پاسخ به تجاوز علیه خاک کشور و دفاع از خود، گفت: «یک کشور عربی طی ۱۵ سال از کشورهای حاشیه خلیج فارس بیش از یک تریلیون دلار دریافت کرد و در کنار ایران ایستاد. چرا؟»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.