بلینکن: ترامپ خود را در گوشه رینگ گرفتار کرد

مشرق نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
وزیر خارجه دولت پیشین آمریکا با بیان اینکه رئیس جمهور کنونی این کشور با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران، خود را در شرایطی بسیار دشوار قرار داد، گفت که خروج از این وضعیت بسیار سخت است.

به گزارش مشرق؛ «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه دولت پیشین آمریکا به ریاست «جو بایدن» معتقد است که دولت کنونی واشنگتن خودش را در باتلاق جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران گرفتار کرده است.

بلینکن در مصاحبه با برنامه «فرید زکریا» در شبکه «سی‌ان‌ان» گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی چند هفته اخیر با شروع جنگ با ایران، «خود را در گوشه رینگ گرفتار کرد و خروج از این وضعیت بسیار دشوار خواهد بود».

وی با بیان اینکه ترامپ با این کار از مسیر خارج شد، با کنایه اظهار داشت:‌ «شاید از آن‌همه پیروزی خسته شده بود! سوال اینجاست که آیا برای استراحت از مسیر خارج شده یا می‌خواهد به مقصد خاصی برسد! یا شاید هم به بن‌بست منتهی می‌شود».

بلینکن در پاسخ به این نظر مجری مبنی بر اینکه «مشکل تنگه هرمز بر اثر شروع جنگ ایجاد شد»، توضیح داد: «ما با وضعیتی مواجه هستیم که شخص آتش‌افروز، به دنبال خاموش کردن آتش است!»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.