خانم بازیگر: من دیگر نمی‌توانم از خانه‌ام استفاده کنم

همشهری آنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
گیتی قاسمی گفت: خانه‌ من دیگر قابل استفاده نیست و همان روز اول تا الان حتی یک شب هم نتوانستم در خانه‌ام بخوابم.

به گزارش همشهری آنلاین، این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من دیگر نمی‌توانم از خانه‌ام استفاده کنم. از روز اول جنگ تا الان فقط سریع رفتم، وسیله برداشتم، دوباره رفتم یک جای دیگه، دوباره برگشتم. در این رفت‌وآمدها همیشه صدای ضدهوایی بود و واقعاً نفهمیدم چه‌طور وسایلم را جمع کردم. از همان روز اول تا الان حتی یک شب هم نتوانستم در خانه‌ام بخوابم.

خانه‌ام آسیب دیده بود. خودم به همراه یکی از همکارانم رفتیم و تا حدی جمع‌وجور کردیم. شیشه‌بر آوردیم و شیشه‌ها را جا انداختیم، اما با این حال، خانه دیگر تا این لحظه برای من قابل استفاده نیست. در حال حاضر در دفتر کارم زندگی می‌کنم، چون آنجا احساس امنیت بیشتری دارم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.