توضیح عراقچی درباره مذاکرات اسلام‌آباد و تاکید بر حسن نیت ایران

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 01:50
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات اسلام‌آباد تاکید کرد که ایران با حسن نیت وارد مذاکره با آمریکا شد تا به جنگ پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی در حساب کاربری خود نوشت: در جریان مذاکرات فشرده‌ای که در بالاترین سطح طی ۴۷ سال گذشته برگزار شد، ایران با حسن نیت وارد مذاکره با ایالات متحده شد تا به جنگ پایان دهد.

وی افزود: اما درست در زمانی که تنها چند گام تا «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد» فاصله وجود داشت، با زیاده‌خواهی، تغییر مداوم اهداف و تهدید به محاصره مواجه شدیم.

عراقچی تصریح کرد: ظاهراً هیچ درسی گرفته نمی‌شود. حسن نیت، حسن نیت می‌آفریند؛ دشمنی، دشمنی می‌آورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.