رئیسجمهور رژیم آمریکا مدعی شده است که نیروی دریایی آمریکا فرآیند محاصره هر کشتی که بخواهد وارد تنگه هرمز شود یا از آن خارج شود را آغاز خواهد کرد و تهدید کرد که هر کشتی که به ایران عوارض پرداخت کرده در آبهای بینالمللی جستوجو و توقیف خواهد شد.
به گزارش میزان، رئیسجمهور آمریکا پس از شکست تحمیل شرایط خود به مذاکرهکنندگان ایران در مذاکرات اسلامآباد، در ادامه اقدامات نابخردانه خود از محاصره تنگه هرمز خبر داد.
ترامپ در پستی در شبکه اجتماعی خود، مدعی شد که نیروی دریایی آمریکا فرآیند محاصره هر کشتی که بخواهد وارد تنگه هرمز شود یا از آن خارج شود را آغاز خواهد کرد.
ترامپ همچنین مدعی شد: من به نیروی دریایی خود دستور دادم که هر کشتی که به ایران عوارض پرداخت کرده را در آبهای بینالمللی جستوجو و توقیف کند. هر کس که عوارض غیرقانونی پرداخت کند، عبور امنی در دریا نخواهد داشت.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.