هیات عالی رتبه ایران با بدرقه مقام‌های پاکستانی اسلام‌آباد را ترک کرد

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:59
هیات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان ساعاتی قبل اسلام‌آباد را به مقصد میهن اسلامی ترک کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «سناتور محمد اسحاق دار» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه، «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی، فیلد مارشال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش و «سید محسن نقوی» وزیر کشور پاکستان در مراسم بدرقه هیات عالی رتبه ایران حضور یافتند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، صبح امروز نیز هیات آمریکایی به ریاست جی دی ونس معاون ترامپ اسلام‌آباد را ترک کرد.

به گزارش ایرنا، اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان روز گذشته (شنبه) میزبان دور جدیدی از مذاکرات میان هیات‌های بلندپایه ایران و ایالات متحده آمریکا بود؛ مذاکراتی فشرده و ۲۱ ساعته که هدف اصلی آن دستیابی به صلح پایدار پس از برقراری آتش‌بس ۱۴ روزه در منطقه پرتنش غرب آسیا به شمار می‌رفت. این ابتکار دیپلماتیک که نخستین بار توسط شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، پیشنهاد شد، پس از هفته‌ها میانجی‌گری پنهان و آشکار اسلام‌آباد به مرحله اجرایی رسیده و از روز شنبه ۱۱ آوریل ۲۰۲۶ (۲۲ فروردین ۱۴۰۵) در اسلام‌آباد آغاز شده بود.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.