توئیت جدید عارف/ از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت بر سر حق مردم ایستاده ایم

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:03
معاون اول رئیس جمهور در توئیتی نوشت: از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت بر سر حق مردم ایستاده ایم این عهد ما برای ایران قوی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا عارف  معاون اول رئیس‌جمهور، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 رهبر معظم انقلاب از ذوب شدن یخ ها میان اقشار گفتند.

دولت دفاع و سازندگی با اتمام عزای عمومی این وحدت را سرمایه پیشرفت و استیفای حقوق ملت میداند.

 از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت بر سر حق مردم ایستاده ایم این عهد ما برای ایران قوی است.

توئیت جدید عارف/ از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت بر سر حق مردم ایستاده ایم

29218

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.