مذاکرات ایران و آمریکا بدون توافق به پایان رسید

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 06:12
خبرنگار خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: مذاکرات تیم‌های ایرانی و آمریکایی دقایقی پیش به اتمام رسید.

مذاکرات تیم‌های ایرانی و آمریکایی به اتمام رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با وجود حدود ۲۱ ساعت مذاکره و تلاش دیپلماتیک؛ زیاده خواهی‌های امریکایی‌ها مانع رسیدن به توافق شد.

مسئله‌های مختلفی از جمله موضوع تنگه هرمز و حقوق هسته‌ای و موضوعات دیگر از موارد اختلافی بوده است.

هیئت ایرانی ۲۱ ساعت ممتد و پرفشار مذاکره کردند تا بتوانند منافع ملی مردم ایران را حفظ کنند؛ با وجود ابتکارات مختلف از طرف هیئت ایرانی، اما زیاده خواهی‌های غیرمنطقی طرف امریکایی مانع پیشرفت مذاکرات شد.
 
به این ترتیب مذاکرات به پایان رسید.
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.