رایزنی‌های فشرده مقامات ایرانی با مسئولان پاکستانی برای الزام آمریکا | کارشکنی اسرائیل ادامه دارد

همشهری آنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 13:55
مقامات ایرانی با مسئولان پاکستانی برای الزام آمریکا به انجام تعهداتش در رایزنی‌های فشرده هستند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، از شب گذشته و بلافاصله بعد از ورود هیات ایرانی به اسلام‌آباد پاکستان، رایزنی‌های فشرده‌ای در حال انجام است و چندین دور گفتگو با مقامات پاکستانی انجام شده است تا طرف آمریکایی به تعهداتش پایبند باشد.

گفته می‌شود که پیشرفتهایی نیز در این زمینه حاصل شده است، اما اسرائیل و نتانیاهو همچنان در حال کارشکنی و به دنبال آن هستند که مذاکره و توافقی صورت نگیرد.

به هر صورت، از نگاه هیات ایرانی، آمریکا مسئول قطعی این ماجراست و ایران، رژیم صهیونیستی را شریک آمریکا می‌داند و نسبت به این موضوع از آمریکا مطالبه‌گری خود را ادامه می‌دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید