بازسازی این مسیر ریلی در قم در کمتر از ۴۸ ساعت

تابناک شنبه 22 فروردین 1405 - 12:36
مدیرکل راه‌آهن قم اظهار کرد: مسیر ریلی آسیب‌دیده در محدوده بلاک ایستگاه ایستگاه باغیک-سواریان قم با تلاش نیروهای جهادی و متخصص در کمتر از ۴۸ ساعت بازسازی و به بهره‌برداری مجدد رسید.

بازسازی این مسیر ریلی در قم در کمتر از ۴۸ ساعت

مجید ارجونی با اعلام این خبر گفت: عملیات بازسازی مسیر ریلی که بر اثر حملات هوایی آسیب دیده بود، با بسیج فوری نیروهای فنی، مهندسی و جهادی در مدت زمانی کمتر از دو شبانه‌روز انجام شد.

مدیرکل راه‌آهن قم عنوان کرد: در روند بازسازی پل تخریب‌شده، از دو باکس بتنی به ابعاد ۲۰× ۵ استفاده شد و عملیات نصب، پایدارسازی و آماده‌سازی مسیر با سرعت و دقت بالا انجام گرفت.

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، در روز جمعه ۲۱ فروردین، ارجونی تأکید کرد: با تکمیل این عملیات که با حمایت و همکاری استانداری استان، دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیز اداره کل راهداری و حمل و نقل استان، عبور قطارها بدون هیچ‌گونه اختلال و مطابق برنامه از سر گرفته شده و تردد ریلی در محور جنوب به حالت عادی بازگشته است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.