نتایج جنگ‌افروزی تل‌آویو علیه ایران از نگاه روزنامه عبری

مشرق نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 09:43
یک روزنامه عبری زبان به تأثیرات منفی جنگ افروزی رژیم صهیونیستی علیه ایران بر روند عادی سازی روابط اشاره کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت گزارش داد، در رژیم صهیونیستی این بدبینی وجود دارد که نتایج جنگ با ایران باعث سرکوب شدن روند عادی سازی روابط با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شود.

در این گزارش آمده است، ائتلاف امنیتی تل آویو با امارات تقویت شده اما به نظر می رسد روند عادی سازی روابط ضربه خورده است.

در ادامه این گزارش تاکید شده است، به نظر می رسد کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در حال حاضر تمایل خواهند داشت بیشتر به سمت ایران و ترکیه حرکت کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.