به گزارش رکنا، هیئت بلندپایه ایران برای شرکت در نشستهای دیپلماتیک در پاکستان به سرپرستی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، وارد این کشور شد. در این هیئت چهرههایی از حوزههای مختلف سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی حضور دارند.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، علیاکبر احمدیان عضو شورای دفاع، کاظم غریبآبادی معاون وزیر امور خارجه و اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه از جمله اعضای این هیئت هستند.
همچنین علی باقریکنی معاون سیاست خارجی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سیدمحمود نبویان نماینده مجلس، ابوالفضل عمویی دستیار امور بینالملل رئیس مجلس و مهدی محمدی مشاور راهبردی رئیس مجلس نیز در ترکیب هیئت ایرانی حضور دارند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، شمار اعضای هیئت ایران حدود ۷۰ نفر اعلام شده است؛ در حالی که هیئت آمریکایی حاضر در این نشست حدود ۳۰۰ نفر برآورد میشود.