آتش‌بس در لبنان دوباره نقص شد

مشرق نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 01:23
رژیم صهیونیستی با نقص مکرر آتش‌بس در لبنان تاکنون صدها لبنانی را شهید و هزاران نفر دیگر را مجروح کرده است.

به گزارش مشرق، خبرنگار الجزیره اعلام کرد که توپخانه اسرائیل شهر منصوری در شهرستان صور در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

یکی از شروط ایران برای انجام مذاکرات اسلام‌آباد آتش‌بس در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان بود که این امر تاکنون محقق نشده است.

رژیم صهیونیستی با نقص مکرر آتش‌بس در لبنان تاکنون صدها لبنانی را شهید و هزاران نفر دیگر را مجروح کرده است.

حزب‌الله از آغاز حمله آمریکایی صهیونی علیه مردم ایران با تمام توان پای کار ایران بود و ضربات زیادی را بر پیکره صهیونیست‌ها وارد کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.