هیات ایرانی به ریاست قالیباف وارد اسلام‌آباد پاکستان شد

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 00:18
هیات مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی محمدباقر قالیباف وارد اسلام آباد پاکستان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیات مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد اسلام آباد پاکستان شد.

این هیات متشکل از کمیته‌های امنیتی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و حقوقی است.

در صورتی که طرف مقابل پیش‌شرطهای ایران برای آغاز مذاکرات را بپذیرد، این گفتگوها شروع خواهد شد.

عباس عراقچی وزیر امور خارجه، علی اکبر احمدیان دبیر شورای دفاع، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی و نیز بعضی نمایندگان مجلس، قالیباف را در این سفر همراهی می‌کنند.

جی دی ونس معاون رئیس دولت تروریستی آمریکا نیز به همراه ویتکاف و کوشنر در اسلام آباد پاکستان حضور یافته‌اند.

این دور از مذاکرات بنا بر دعوت نخست وزیر پاکستان و موافقت جمهوری اسلامی ایران با پذیرش آتش‌بس تحت شرایط خود، با آمریکا انجام می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.