به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت امام خامنهای تأکید کرد: در صحنه بزرگ نبرد با قدرتهای جهانی، دلیرمردان ایرانی در همه حوزهها خوش درخشیدهاند و این موضوع باعث میشود هر ایرانی به ایرانی بودن خود افتخار کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ افزود: در ادامه مسیر، ضروری است که بهعنوان یک مسئول، توجه بیشتری به خواستهها و مطالبات مردم داشته باشیم و از نگاه قیممآبانه پرهیز کنیم.
وی گفت: پیامی که ملت ایران به دنیا میدهد، پیام وحدت، انسجام و همدلی است؛ موضوعی که رهبر شهید ما همواره بر آن تأکید داشتند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ افزود: هنگامی که مردم را داشته باشیم، کشور از هرگونه گزندی مصون خواهد بود؛ بنابراین باید قدر این وحدت را بدانیم و مراقب باشیم هیچچیز این انسجام را خدشهدار نکند.