«عمو»های هندی جایگزین «عمو»های اسراییلی می شوند؟+ عکس

مشرق نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 19:21
ضربه سنگین و غیرقابل هضم تحمیل اراده‌ی ایران بر ترامپ جنایتکار، چنان بر وطن‌فروشان خائن طرفدار ربع پهلوی گران آمده که مرزهای اختلال روانی را جابه‌جا می کنند.

به گزارش مشرق، بدنام‌ترین و بی‌آبروترین «اپوزیسیون» دنیا، یعنی طرفداران ربع پهلوی، در زمان اوج کُری‌خوانی‌های خود برای مردم ایران هم موجوداتی به شدت متوهم، هرزه‌دهان و نامتعادل بودند که این موضوع مورد توجه بسیاری از اهالی اقصی نقاط دنیا هم قرار گرفت.

حال، ضربه سنگین و غیرقابل هضم تحمیل اراده‌ی ایران بر ترامپ جنایتکار، چنان بر وطن‌فروشان خائن طرفدار ربع پهلوی گران آمده که مرزهای اختلال روانی را جابه‌جا می کنند.

بعد از انتشار خبر «آنفالو»(لغو دنبال کردن) حساب‌های نتانیاهو و ترامپ، توسط حساب رضا ربع پهلوی در شبکه اجتماعی ایکس، حالا اعضای «گارد جاویدان» تحت وب، مرزهای توهم و روان‌گسیختگی را پاره کرده‌اند. یکی از حساب‌های متعلق به پهلوی‌چی‌ها، بعد از ناامیدی از رژیم‌های واشنگتن و تل‌آویو، از «هند» به عنوان خانه‌ی امید جدید این موجودات پرده‌برداری کرد! اونوشت:

" الان ما یه ارتش بالقوه دومیلیاردی از دوستان توی هند داریم. بتونیم اینو بالفعل کنیم، هم جنگ رو بردیم و هم جمهوری اسلامی سقوط کرده و هم پاکستان رو ضمیمه هند می کنیم."(!!!؟)

«عمو»های هندی جایگزین «عمو»های اسراییلی می شوند؟+ عکس

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.