انگلیس تشدید تنش در لبنان را محکوم کرد 

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:11
وزیر دفاع انگلیس بدون نام بردن از رژیم صهیونیستی، تشدید تنش در لبنان را محکوم کرده و خواستار مهار آن در چارچوب آتش بس در منطقه شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جان هیلی وزیر دفاع انگلیس ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در لبنان، بدون نام بردن از این رژیم اعلام کرد: ما تشدید تنش در لبنان را محکوم می‌کنیم و خواستار مهار درگیری بین اسرائیل و لبنان در چارچوب توافق آتش‌بس هستیم.

هیلی گفت که از توافق آتش‌بس در ایران استقبال می‌کند و خواستار استمرار آتش بس بوده و نقش خود را برای تقویت آتش بس ایفا خواهد کرد.

پیش از این «ایوت کوپر» وزیر امور خارجه انگلیس نیز گفت که نام لبنان باید در توافقنامه آتش بس بین آمریکا و ایران گنجانده شود.

وی در ادامه افزود: ما به تمدید توافق آتش بس تمایل داریم تا لبنان را نیز شامل شود.

کوپر بدون محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان هشدار داد: تنش‌زایی روز گذشته از جانب اسرائیل در لبنان بسیار ویرانگر بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.