حجت‌الاسلام قمی: مردم حق دارند نسبت به مذاکرات بدبین باشند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 14:01
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره آتش بس اخیر و برخی مسائل مطرح شده درباره آن گفت: مردم حق دارند نسبت به مذاکرات بدبین باشند؛ چرا که با دشمن دغل‌کار، نااهل و فریبکاری طرف هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره آتش بس اخیر و برخی مسائل مطرح شده درباره آن گفت: مردم حق دارند نسبت به مذاکرات بدبین باشند؛ چرا که با دشمن دغل‌کار، نااهل و فریبکاری طرف هستیم.

وی با بیان اینکه مردم درباره مقاومت لبنان دغدغه دارند و مسئولان موظف‌اند در این باره پاسخگوی مردم باشند، تصریح کرد: ممکن است این نبرد در اشکال و مراحل مختلف دیگری ادامه یابد اما تا نابودی رژیم صهیونی و اخراج آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.