تجاوزات اسرائیل منجر به تضعیف صلح در منطقه می‌شود

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:42
دولت پاکستان، تجاوزگری رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد و آن را به ضرر تلاش‌ها برای برقراری صلح در منطقه دانست.

پاکستان: تجاوزات اسرائیل منجر به تضعیف تلاش‌ها برای صلح در منطقه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای تجاوزگری مداوم اسرائیل به لبنان را که منجر به جان باختن ده‌ها بی‌گناه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها شده، با شدیدترین لحن محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات اسرائیل، تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری صلح و ثبات در منطقه را تضعیف می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی و اصول اساسی بشردوستانه است.

پاکستان از جامعه بین‌المللی خواست تا گام‌های فوری و مشخصی برای پایان دادن به تجاوز اسرائیل به لبنان بردارد.

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که این کشور همبستگی تزلزل‌ناپذیر خود را با دولت و مردم لبنان در این برهه دشوار ابراز کرده و از حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و همچنین صلح و ثبات آن حمایت می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه نقاط مختلف لبنان را هدف حملات خود قرار داد و اعلام کرد که ظرف ۱۰ دقیقه شدیدترین حملات از زمان آغاز عملیات علیه لبنان را انجام داده و بیش از ۱۰۰ نقطه را هدف قرار داد.

مقام‌های لبنان اعلام کردند که این حملات دستکم ۲۵۴ تن شهید و یک هزار و ۱۶۵ زخمی بر جای گذاشت.

منبع: ایرنا

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.